سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود Skype – free IM & video calls 8.54.76.90


 

  • دانلود Skype – free IM & video calls 8.54.76.90

    دانلود امروز 11+

    آخرین آپدیت شنبه 11 آبان 1398

    دوست داشتن 59

    Skype – free IM & video calls v8.54.76.90 – جدیدترین و آخرین نسخه ی مسنجر اسکایپ آندروید همزمان با انتشار در گوگل پلی
    جدیدترین و آخرین مسنجر اسکایپ مخصوص اندروید همزمان با انتشار !

    Skype – free IM & video calls مسنجر و پیام رسان محبوب، نام آشنا و پرطرفدار اسکایپ برای تبلت ها و گوشی های هوشمند اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و جدیدترین نسخه اش پیش روی شماست! همانگونه که مستحضرید Skype نرم افزاری کاربردی در زمینه ی برقراری تماس های صوتی و تصویری از طریق اینترنت می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های ویندوز ، آیفون و اندروید منتشر شده است و تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملا رایگان است و برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل نیاز به خرید اعتبار می‌باشید. این اپلیکیشن توسط نیکلاس زنشتروم سوئدی و جانوس فریس دانمارکی ایجاد شده است و میلیون ها کاربران از سراسر جهان را به سمت خود کشانده است. نرم افزار اسکایپ دارای طراحی زیبا و رابط کاربری یوزرفرندلی است و امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری با کیفیت بالا را برای شما فراهم می کند! اگر به دنبال یک مسنجر تصویری جالب برای برقراری تماس تصویری با اهل خانواده و یا دوستان در هر جای این کره خاکی هستید ما به شما جدیدترین نسخه مسنجر معروف Skype – free IM & video calls را گیشنهاد می دهیم!

    برخی از قابلیت های نرم افزار Skype اندروید :

    • امکان یافتن تمام دوستان و خانواده در یک لحظه
    • هزینه های بسیار پایین در برقراری تماس ها
    • امکان نوشتن گفتگوها و ارسال به شخص موردنظر
    • امکان به اشتراک گذاری تصاویر خود
    • امکان برقراری با همه ی دوستانی که این نرم افزار را برروی گوشی خود دارند اعم از جاوا ، سیمبین و …
    • بدون هزینه و مصرف شارژ گوشی (تنها استفاده از اینترنت)
    • محیط کاربری ساده و جذاب

    اپلیکیشن Skype – free IM & video calls تا به امروز بیش از 1 میلیارد بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را کسب کند! جدیدترین و آخرین ورژن نرم افزار Skype را می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دانلود کنید و با دوستان خود از سراسر جهان به صورت تصویری ارتباط برقرار کنید و از داشتن یک مسنجر تصویری جالب لذت ببرید!

    Skype – free IM & video calls

    تغییرات آپدیت

    • You can always find the latest news on what"s happening in the Skype Insider Program in the Microsoft Community forums here: https://aka.ms/skypeinsiderforum