سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر – نسخه فول‌آنلاک


 

  • دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر – نسخه فول‌آنلاک

    بازی Red Dead Redemption 2 یکی از آثار بزرگ و موفق سال پیش محسوب می‌شود که توانست کامل‌ترین نمره را از اکثر سایت‌های معتبر کسب کند و درخشش بزرگی هم در جوایز بهترین‌های سال موسوم به Game Awards داشته باشد. حال بالاخره شایعات به حقیقت پیوست و شاهد انتشار این بازی بزرگ روی کامپیوتر بودیم. نسخه رایانه های شخصی این بازی از تمام توان موجود استفاده خواهد کرد تا بتواند هر گوشه‌ای از این جهان را به تصویر بکشد و از قله‌های برفی رشته‌های گریزلی گرفته تا جاده‌های گرد و خاکی شهر لیموی را به‌صورت غنی و شگفت‌انگیز به نمایش گذارد. در نسخه کامپیوتر این بازی مغازه‌های گل و لای مخصوص روز ولنتاین عالی دیده می‌شوند و خیابان‌های سنگفرش شهر دنیس گرافیک حیرت‌انگیز بازی را به رخ همگام می‌کشد. پیشرفت‌های گرافیکی و فنی زیادی برای ایجاد حس عمیق‌تر در بازیکنان صورت گرفته است و جهانی را خواهیم دید که روشنایی بالایی دارد و محیط در شب و روز متفاوت و روحش بخش دیده می‌شود. مسیرهای برفی با کیفیت بالاتری دیده می‌شوند و بازتاب نور از روی آن‌ها هم توان تشخیص واقعیت را از غیرواقعیت بسیار سخت می‌کند. حتی چمن‌ها و خزها هم وقتی که روی آن‌ها به اسب سواری می‌پردازید، کاملا عالی طراحی شده‌اند و واقع‌گرایی بی‌سابقه‌ای در زمینه گیاهان و حیوانات صورت گرفته است.

    Red Dead Redemption 2 Ultimate Edition v1.0.1207.58.1 Full Unlocked PC-P2P

    دانلود-بازی-Red-Dead-Redemption-2

    نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2 از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند تنظیمات صفحه نمایش را تا حد 4K بالا ببرند. امکان ایجاد تنظیمات چندمانیتوره و استفاده از فریم ریت‌های سریع از دیگر ویژگی‌های نسخه کامپیوتر بازی است. برای دیدن بهتر دنیای بازی، می‌توانید روی تصاویر با وضوح بالاتر کلیک کنید و با قراردادن آن‌ها روی Ultra از نهایت قدرت کامپیوتر خود بهره ببرید. علاوه بر پیشرفت‌های فنی و گرافیکی که به آن اشاره شد، راک‌استار گیمز (Rockstar Games) به‌روزرسانی‌های دیگری را به بخش داستانی آن اضافه کرده است و می‌توانید از سه ماموریت شکار جدید بازی هم لذت ببرید. هرمان زیزندروف یکی از شخصیت‌های اصلی بازی است که تجارت را از افراد خبره دزدیده است و شما باید وی را در بخش جدیدی ردیابی کنید. در دیگر ماموریت باید به‌دنبال سرنخ‌های مرده یا زنده بودن کامیل میلمانت باشید که یکی از افسران سابق کنفدراسیون سواره‌ نظام محسوب می‌شود.

    بارت کاواناگ در گوشه‌ای از بازی Red Dead Redemption 2 در حال اردو زدن است و اگر می‌خواهید اوضاع را درست کنید، باید او را دستگیر کنید و قبل از اینکه باند وی باخبر شود، او را به اسارت بگیرید. سلاح‌های جدید به بازی اضافه شده است و می‌توانید از تپانچه M1899 استفاده کنید. این اسلحه نیمه اتومات است و همچنین با اسلحه ایوانز ریپیتر هم می‌توانید ظرفیت بالایی از شلیک را در بخش Red Dead Online تجربه کنید. نسخه High Roller این اسلحه را هم می‌توانید استفاده کنید که قبلا تنها در بخش آنلاین این بازی قابل استفاده بود. Le Mat Revolver با توانایی شلیک گلوله‌های روتور قدرتمند هم به بازی اضافه شده است و ‌می‌توانید دزدان و باندهای خلافکاری را با یک حرکت نابود سازید. دو نقشه گنج جدید هم به بازی اضافه شده است و می‌توانید با اسب خود به دنبال حیوانات و اسب‌های افسانه‌ای جدید بروید. حالت داستانی بازی هم از این نقشه‌ها بهره می‌برند و بهتر است که خودتان آن‌ها را در بازی کشف کنید.

    مطالب مرتبط

    اسب‌های وحشی جدیدی هم به بازی اضافه شده است که می‌توان به Perlino Andalusian و Warped Brindle Arabian اشاره کرد. در نهایت باید گفت که کمی بیشتر از یک‌سال از انتشار نسخه کنسول‌های شخصی این بازی می‌گذرد و هنوز هم جدیدترین ساخته راک‌استار تازگی و شادابی لازم خود را دارد تا برای نسخه کامپیوتری بازی هیجان‌زده باشیم. منتقدین بعد از تجربه بازی اذعان کرده‌اند که دقیقا همان چیزی است که انتظارش را داشتند. بازی Red Dead Redemption 2 روی کامپیوتر نمایش زیبایی از غروب در عصر غرب وحش محسوب می‌شود و داستان قوی آن هم باعث می‌شود که با شخصیت‌هایی همچون آرتور مورگان، داچ و جان مارستون ارتباط محشری برقرار کنیم. یکی از بهترین ویژگی‌های نسخه کامپیوتر بازی حالت عکس است که دیگر محدود به چرخش دوربین نیست و می‌توانید تصاویر خاصی از بازی خود بگیرید و کیفیت آن‌ را بهتر بررسی کنید. راک‌استار ساخت یک شاهکار را به‌خوبی بلد است و با انتشار این بازی روی کامپیوتر هم نشان داد که تصمیمات خوب باعث می‌شود که بازی Red Dead Redemption 2 به‌عنوان یک شاهکار تاریخی و فراموش نشدنی در صنعت بازی‌های ویدئویی ماندگار شود.

    America, 1899. The end of the Wild West era has begun. After a robbery goes badly wrong in the western town of Blackwater, Arthur Morgan and the Van der Linde gang are forced to flee. With federal agents and the best bounty hunters in the nation massing on their heels, the gang must rob, steal and fight their way across the rugged heartland of America in order to survive. As deepening internal divisions threaten to tear the gang apart, Arthur must make a choice between his own ideals and loyalty to the gang who raised him.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows 7 – Service Pack 1 (6.1.7601)

    Processor: Intel® Core™ i5-2500K / AMD FX-6300

    Memory: 8GB

    Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB

    HDD Space: 150GB

    Sound Card: DirectX compatible

    سیستم پیشنهادی:

    OS: Windows 10 – April 2018 Update (v1803)

    Processor: Intel® Core™ i7-4770K / AMD Ryzen 5 1500X

    Memory: 12GB

    Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB

    HDD Space: 150GB

    Sound Card: DirectX compatible

    دقت داشته باشید که دیتای فعلی، دیتای فول‌آنلاک بازی می باشد. این دیتا دقیقا بک آپ نسخه آلتیمیت بازی از لانچر راک استار می باشد و دارای آپدیت تا ششم نوامبر 2019 است. این نسخه encrypt شده نیست. هیچ تایید یا عدم تایید برای کرک شدن بازی مشخص نیست. بازی از سیستم امنیتی RockStar Games استفاده می کند. در صورت کرک شدن بازی، فایل انتقال از نسخه فول‌آنلاک به نسخه کرک شده در صورت حجم کمتر از 30گیگابایت حتما قرار خواهد گرفت.

    با تشکر

    رمز فایل: www.downloadha.com

    توجه مهم! لطفا برای مشاهده ی لینک های دانلود، بر روی مربع خالی کلیک کنید تا عدم ربات بودن شما تایید شود!