سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود Deep Town Mining Factory v4.1.9 – بازی استراتژیک شهر زیر زمینی برای اندروید


 

  • دانلود Deep Town Mining Factory v4.1.9 – بازی استراتژیک شهر زیر زمینی برای اندروید

    بازی Deep Town Mining Factory توسط استودیو بازی سازی FourThirtyThree Inc. در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک استراتژیک می باشد که توانسته با 5 میلیون دانلود امتیاز 4?7 از 5?0 را در گوگل پلی ثبت کند. بازی در مورد یک سیاره پر از فلزات و سنگ های گران بها و ارزشمند می باشد که شما با یک ربات باید در این سیاره به دنبال آنها بگردید.

    در این بازی شما قادر خواهید بود تا با ربات خود کارخانه های مختلفی تاسیس کنید و فلز و ابزار هایی که برای پیشرفت خود نیاز دارید را طراحی کنید. کارخانه اختصاصی تان را بسازید، با ساخت کارخانه می توانید منابع را به صورت خودکار استخراج کنید، سنگ فلز را ذوب کنید و فلزی که از آن استخراج می شود را شکل داده و با آن آیتم های مختلفی درست کنید. در سفر حفاری خود غارها را کشف کنید و ربات های کاوشگر را ارسال کنید تا آنچه داخل آن است را مشاهده کنند. شما برای اجرا این بازی به اندروید 4?1 و بالاتر نیاز دارید.

    Deep Town Mining Factory v4.1.9 Apk + Mod

    بازی-Deep-Town-Mining-Factory-اندروید

    Deep Town is science fiction strategy game where you play as an AI, with a sole purpose to gather, construct, and replicate.Crust of a planet is very deep, filled with different metals, gems and rare findings. A high tech digging system as yours, is capable of drilling through any rock, using tons of different techs like driller robots, cryogenic freezing techs, fire blasts and others, you name it!

    WHAT’S NEW
    – Removed forced sign-in. The game will not force any sign-in after one cancelation.
    – General bug fixes
    – Various crash fixes

    رمز فایل: www.downloadha.com