سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی Garfield Kart Furious Racing برای کامپیوتر – نسخه CODEX


 

  • دانلود بازی Garfield Kart Furious Racing برای کامپیوتر – نسخه CODEX

    داستان بازی Garfield Kart Furious Racing در مورد گربه معروفی است که لازانیا بسیار دوست دارد و دوباره با شخصیت های جان و ادی قصد دارد که مسابقه ای هیجان انگیز را شروع کند. شما شخصیت و کارت محبوب خود را انتخاب می کنید و با ارائه یک سبک رانندگی منحصربه فرد، اسکاید خود را کنترل می کنید. باید مهارت بالایی از خود نشان داده و در نهایت رقیبان خود را پشت سر گذارید. می توانید از سحر و جادو هم در بازی استفاده کنید و تا خط پایان این نبرد هیجان انگیز را ادامه دهید. البته ناگفته نماند که رقابت ها در این بازی نمادین هستند و ماشین ها هم بیشتر به اسباب بازی های کودکان شباهت دارند. گارفیلد مسابقات خود را دنبال می کند و وارد سه حالت رقابتی زمان دار، تک نفره و گرند پری ها می شود. در بخش چندنفره هم می توانید زقابت خود را ادامه دهید و تا 8 بازیکن وارد یک نبرد سنگین و جذاب شوید.

    Garfield Kart Furious Racing PC-CODEX

    دانلود-بازی-Garfield-Kart-Furious-Racing

    بازی Garfield Kart Furious Racing مسابقات دیوانه واری دارد که در محیط های خیالی و زیبا جریان می یابد. دریاچه پالروک و کارخانه پاستاکوسی جایی هستند که بیش از 16 مسیر در آن وجود دارد و با بیش از 8 شخصیت ناب می توانید در آن ها قدم بگذارید. هر شخصیت با توجه به کارت انتخاب می تواند ارتقا پیدا کند و سرعت و قدرت های جادویی اش بیتر شوند. بنابراین شما هم می توانید انگیزه بیشتری پیدا کنید و در نهایت برای بدست آوردن 9 جایزه اصلی بازی باهم رقابت داشته باشید. گارفیلد به صورت نمادین میمیک ها و انیمیشن های جذابی از خودش نشان می دهد و همواره بازیکنان حس تنبل بودن وی را درک می کنند. او روی روروک ها بیش از همه در خواب به سر می برد و شما هم در صورت انتخاب وی کار سختی نسبت به بقیه شخصیت ها خواهید داشت.

    Garfield, the famous lasagna-loving cat is back to take on Jon, Odie and company in a no-holds-barred racing game! Choose your character and kart according to their characteristics and your driving style, get off the starting line first and control skids to outrun your opponents. Use crazy bonus objects, like the Pillow or the Magic Wand, to gain an edge and get over the finishing line first. Are you lazy like Garfield? Take shortcuts to overtake the other racers with the Spring!

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows 7

    Processor: AMD Athlon 7850 Dual Core Processor 2.8GHz

    Memory: 2 GB RAM

    Graphics: NVIDIA GeForce 9600 GT 512MB

    DirectX: Version 11

    Storage: 5 GB available space

    سیستم پیشنهادی:

    OS: Windows 10

    Processor: AMD FX-6100 Six-Core Processor 3.3 GHz

    Memory: 4 GB RAM

    Graphics: NVIDIA GeForce GT 610 2 GB DDR3

    DirectX: Version 12

    Network: Broadband Internet connection

    Storage: 6 GB available space

    1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    3) به نصب بازی بپردازید.

    4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    5) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رمز فایل: www.downloadha.com