سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی American Truck Simulator – Utah برای کامپیوتر


 

  • دانلود بازی American Truck Simulator – Utah برای کامپیوتر

    بازی American Truck Simulator ساخته جدید استودیو اس‌سی‌اس‌ سافت‌ور یک شبیه‌ساز تریلی‌ و کامیون است. وظیفه شما در این بازی رساندن محموله های ارسالی از نقطه‌ای‌ در آمریکا به نقطه دیگری در این کشور است. جاده‌های بازی نیز با جزئیات بسیار زیادی ساخته شده‌اند و بسیاری از اماکن و جاده‌های معروف آمریکا در بازی وجود دارند. همچنین کامیون‌ها و تریلی‌هایی از معروف‌ترین کارخانه‌های آمریکایی این وسایل نقلیه عظیم‌الجثه در بازی قرار داده شده است. از ویژگی‌های بازی می‌توان به قابلیت پشتیبانی‌ از کنترلر، پشتیبانی‌ از هدست‌های واقعیت مجازی، طراحی مرحله و اچیومنت‌های استیم اشاره کرد. جاده ها و شهرها در بازی به صورت کاملا حرفه ای و واقع گرایانه طراحی شده است بطوری که احساس رانندگی کامیون های سنگین را در آمریکا به شما منتقل می کند و این توانایی را دارد که ساعت ها شما را مشغول به خود کند.

    در بسته الحاقی Oregon بازی American Truck Simulator بیش از 5هزار مایل جاده جدید، 14 شهر اصلی شامل Portland، Salem و Eugene در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید از 13 ایستگاه استراحتی جدید، بیش از 700 ابزار کاربردی که به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده اند، 17 شرکت کاملا جدید و صنعتی و اچیومنت های جدید برای آنلاک شدن بهره مند شوید. بسته الحاقی Oregon شما را به زیبایی بی نظیر Beaver State دعوت می کند.

    American Truck Simulator Utah PC-CODEX

    بسته الحاقی جدید Utah اضافه شد

    تصاویر-بازی-American-Truck-Simulator-Utah

    بسته الحاقی New Mexico:

    زیبایی بی نظیر مناظر نیومکزیکو که به آن سرزمین افسونگری گفته می شود را در این بسته الحاقی کشف کنید. مناظر طبیعی بسیار زیاد و منحصر به فردی انتظار شما را می کشند و مطمئن باشید هیچ کدام از دو سفر شما مشابه یکدیگر نخواهد بود. در مناطق شهری از قبیل Albuquerque رانندگی کنید، در صحراهای بین راهی استراحت کنید، گستره ی کوهپایه ها را پیموده و در جنگل ها به گشت و گذار بپردازید. در یکی از ایستگاه های متعدد توقف کامیون در اطراف بزرگراه های نیومکزیکو شب خود را بگذرانید، استراحت کنید، سوخت مجدد بگیرید و ماشین خود را تعمیر کنید.

    غروب سرخ خورشید را در بازی American Truck Simulator در حالی که از میان صخره های به یادماندنی می گذرید، تجربه کنید. در این بسته الحاقی بیش از 4هزار مایل جاده ی جدید، 14شهر اصلی از قبیل Albuquerque، Santa Fe و Roswell، 11ایستگاه کامیون برای پارک و سوخت گیری مجدد، بیش از 600مدل گرافیکی سه بعدی جدید و 8 صنعت جدید برای شما آماده شده است.

    ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

    • بر اساس نسخه رسمی PLAZA با نام American Truck Simulator Washington PROPER-PLAZA فشرده سازی شده است.
    • تمامی بسته های الحاقی منتشرشده، در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند.
    • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
    • حجم بازی از 3?4گیگابایت به 1?9گیگابایت کاسته شده است.
    • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین 4 الی 12دقیقه خواهد بود.
    • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی 4گیگابایت است.
    • از کتابخانه ی XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
    • حداقل 2گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

    Experience legendary American trucks and deliver various cargoes across sunny California, sandy Nevada, and the Grand Canyon State of Arizona. American Truck Simulator takes you on a journey through the breathtaking landscapes and widely recognized landmarks around the States.

    Game mechanics are based on the highly successful model from Euro Truck Simulator 2 and have been expanded with new features, creating the most captivating game experience from SCS Software.

    Utah DLC:

    Welcome to “Beehive State” Utah. Visit the great Salt Lake City, tourist-favorite Moab or historic St. George cities and see how rich the local architecture and lifestyle are. Venture into crude-oil digging sites in remote areas away from the urban noise and enjoy the challenges hauling crude oil has to offer!

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows 7 64-bit

    Processor: Dual core CPU 2.4 GHz

    Memory: 4 GB RAM

    Graphics: GeForce GTS 450-class (Intel HD 4000)

    Storage: 3 GB available space

    سیستم پیشنهادی:

    OS: Windows 7/8.1/10 64-bit

    Processor: Quad core CPU 3.0 GHz

    Memory: 6 GB RAM

    Graphics: GeForce GTX 760-class (2 GB)

    Storage: 3 GB available space

    1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    3) به نصب بازی بپردازید.

    4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    5) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رمز فایل: www.downloadha.com