سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی The Story of Henry Bishop برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


 

  • دانلود بازی The Story of Henry Bishop برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

    داستان وحشتناک بازی The Story of Henry Bishop حول هنری بیشاپ جریان دارد. او این داستان را برای شما روایت می کند. در اواخر دهه 70 میلادی، اتفاقی برای هنری می افتد که داستان های کابوس وار هم در برابر آن چیزی نیستند. او به عنوان یک املاک دار فعالیت می کند و از عمارت قدیمی خود در شهر ماین حفاظت می کند. او نمی تواند این عمارت را بفروشد و درواقع یک وزنه ی مرده برای شرکت محسوب می شود. روزی از روزها در حالی که سکوت دفتر کار وی را گرفته بود، یک تماس تلفنی همه چیز را تغییر می دهد. یک مشتری با عجله بسیار قصد تصرف خانه را داشته است و آقای جانسون نام دارد. آقای جانسون حتی به داستان های پشت این عمارت هم توجهی ندارد و برایش مهم نیست که 5 نفر از اعضای یک خانواده در آن ناپدید شده اند. او بدون هیچ گونه شک و شبهه ای می خواست این خانه را خریداری کند.

    The Story of Henry Bishop PC-HOODLUM

    دانلود-بازی-The-Story-of-Henry-Bishop

    حال با شنیدن چنین داستانی در بازی The Story of Henry Bishop، باید پا جای کفش شخصیت اصلی بگذارید و این عمارت قدیمی را اکتشاف کنید. رازهای هولناکی در این خانه اتفاق افتاده است و زمانی می رسد که باید دنیای اطراف خود را بگردید و از خطراتی که ممکن است جان شما را به خطر بیاندازد، آگاه شوید. بازگو کردن چنین داستان حیرت انگیزی بسیار هیجان انگیز است و شما مسیری را در پیش خواهید گرفت که در نهایت به بازگوکردن این داستان ها منجر می شود. چندین سلاح و توانایی جدید به شما داده می شود و دشمنان تان هم توانایی های خاصی دارند. سناریوها هم گویا چندین پایان مختلف دارند و هر بازیکن برحسب قدرت تحمل و علاقه ای که دارد می تواند روند مختلفی را دنبال کند. موسیقی و سیستم روایی بازی لرزه بر جان هر مخاطبی می اندازد و گرافیک ساده بازی هم جلودار این حقیقت نمی شود.

    This story happened to me in the late 70s and even the most terrible nightmare will seem only echoes of horror in comparison with those mysterious events which I participated in. I worked as a real estate agent, and we had an old mansion in Maine which no one could sell. It was as a dead weight on our company. As a stale product on a store shelf which was losing its value every day. After all, houses also have a shelf life. And then, one May morning the silence of our office on the Fifth Avenue was broken by a telephone call.

    That call changed my whole life. It was a Mr Johnson, a very strange client who was willing to seize this old junk called house. And even the fact that a family of five people disappeared in this house did not frighten him, but on the contrary it was the reason for such a strange purchase. After a brief conversation my boss decided to send me to Stonebridge, to this provincial hole in Maine. My task was to inspect the house and make sure that it still didn’t fall apart, and then to contact the clients for a deal.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows 7 – 32 bit

    Processor: Intel i3

    Memory: 4 GB RAM

    Graphics: 2GB Video RAM

    DirectX: Version 10

    Storage: 10560 MB available space

    سیستم پیشنهادی:

    OS: Windows 10 – 64 bit

    Processor: Intel i5

    Memory: 8 GB RAM

    Graphics: 3GB Video RAM

    DirectX: Version 11

    Storage: 10560 MB available space

    1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    3) به نصب بازی بپردازید.

    4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    5) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رمز فایل: www.downloadha.com