سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود مستند Autumnwatch 2019 – چشم انداز پاییز


 

  • دانلود مستند Autumnwatch 2019 – چشم انداز پاییز

    دانلود مستند چشم انداز پاییز – BBC Autumnwatch 2019 – با کیفیت 720p HDTV

    مستند-Autumnwatch-2019

    طی مستند Autumnwatch 2019 همراه با جهانگردانی خواهیم بود که ما را به منطقه انگلستان می برند تا حیات وحش آن را مشاهده کنیم و نمایشی از زیبایی های فصل پاییز داشته باشیم. این مستند دل را به دریا می زند و قرار است که به منطقه Dell of Abernethy در کوه های کایرنوگرنز برویم. هر قسمت از این مستند یک مهمان ویژه برای شما دارد و در کنار توضیح کار و اتفاقاتی که برایش رخ داده است، طبیعت بی جان و زیبایی پاییزی را به نظاره می نشیند. تیم پیک مهمان قسمت اول برنامه یک فضانورد مشهور است که از برخورد سیاره‌ای در میلیاردها سال پیش برای ما می گیرد. در قسمت دوم هم تغییرات پاییز امسال را در حالی می بینیم که میشلا به ما در مورد ماموریت های خودش می گوید.

    در مستند Autumnwatch 2019 اسرار کوه‌ها و بزرگترین جاذبه‌های انگلستان را خواهیم دانست و سعی می کنیم که به سراغ حیات وحش آنها هم برویم. زندگی یک مورچه را بررسی کنیم و بفهمیم که چه اتفاقاتی در طی تغییرات فصل ها اتفاق می افتد. این روند بسیار جذابی است و همیشه پاییز به عنوان فصلی شناخته می شود که طبیعت باطن عاشق خودش را به نمایش می گذارد. پایان ماجراجویی هفتگی این مستند در قسمت چهارم اتفاق می افتد. در این قسمت به اخبار دلگرم کننده حیات وحش می پردازیم و برخورد کوسه‌ای بزرگ به یک گیاه را بررسی خواهیم کرد. پروژه ای هم وجود دارد که احیای مناظر بزرگ انگلیس را به ما نشان خواهد داد و بسیار جذاب هستند. چشم انداز طبیعت همواره با حیات وحش اخت شده است و نمی توان تغییرات رفتار حیوانات مختلف مخصوصا در اروپا را نادیده گرفت. این حیات وحش برخلاف حیوانات آفریقا خوی درنگی کمتری دارند و قرار است که همراهی آن‌ها با آب و هوایی پاییزی را به نظاره بنشینیم.

    Chris Packham, Michaela Strachan, Gillian Burke and Iolo Williams present a week of programmes showcasing wildlife around the UK live from the Dell of Abernethy in the Cairngorms.

    Part 1
    Features a guest appearance by astronaut Tim Peake, who explains how the seasonal cycle was influenced by a giant collision in space billions of years ago, and a Yorkshire GP who has befriended a colony of North Sea seals. Plus, the results of citizen science project Gardenwatch, in which members of the public were asked to survey the animals in their gardens.

    Part 2
    The team look at how this year’s seasonal changes have shaped Autumn 2019. Meanwhile, Michaela embarks on a wild goose chase, and the camera team are on a mission to find a deer rut deep in the Abernethy forest.

    Part 3
    For Halloween, they reveal the secrets of Troll Mountain on the Island of Rum, Chris reveals the surprising science inside an antler and there is a search for Britain’s biggest spider.

    Part 4
    The end of their week-long adventure in the Cairngorms, looking at the autumns of the future and discovering encouraging news about Scottish wildcats. Gillian shares her amazing encounter with an 8ft-long blue shark, and there’s an update on Cairngorms Connect, Britain’s Great Landscape restoration project.

    رمز فایل: www.downloadha.com