سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود مستند The Elephant Queen 2019 – ملکه فیل


 

  • دانلود مستند The Elephant Queen 2019 – ملکه فیل

    دانلود The Elephant Queen 2019 – مستند ملکه فیل با کیفیت WEB-DL

    مستند-The-Elephant-Queen-2019

    نام مستند: The Elephant Queen 2019 – ملکه فیل

    سال انتشار: 2019

    ژانر: مستند، خانوادگی

    مدت زمان: 96 دقیقه

    کیفیت: 1080p WEB-DL/ 1080p WEBRip/ 720p WEB-DL

    زیرنویس فارسی: ندارد

    زیرنویس انگلیسی: ندارد

    IMDB

    مستند The Elephant Queen 2019 در مورد مادری به نام آتنا است که مجبور به ترک رودخانه آبی می شود. او باید تمام توان خود را برای محافظت از گله خود انجام دهد و بچه های خود را در امنیت نگه دارد. در این سفر حماسی ما فیل هایی را می بینیم که آرام حرکت می کنند و برای حفظ جان خودشان شرایط سختی را تحمل می کنند. روایت این سفر توسط چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) بازیگر مطرح سینما انجام می شود و مخاطبینش را تحت تاثیر قرار خواهد داد. آفریقا و منطقه ای به نام ساوانا محلی برای این سفر است و فیل ها باید در طی زمان خاصی این سفر را شروع کنند. آب این رودخانه مخصوص کم کم تمام خواهد شد و آتنا ناچار است که منطقه جدیدی را برای هدایت تیم خود انتخاب کرده و گله را حرکت دهد.

    مستند The Elephant Queen حکایتی شیرین در مورد عشق به فرزند و هماهنگی بین گله ای است که بدون همکاری نمی توانند جان سالم به در ببرند. در قلب این خانواده مادری قرار دارد که باید کنترل کننده همه چیز باشد و در نهایت در پایان سفر مقدمات بازگشت به خانه را فراهم کند. تصاویر شگفت انگیزی را در این سری خواهید دید و رفتارهایی وجود دارد که گله فیل ها را در کنار همدیگر با مهربانی قرار می دهد. بچه ها و فیل های میانسال رفتارهای مختلفی دارند و حتی شاهد حیوانات دیگری هستیم که همزیستی مسالمت آمیزی با این فیل ها دارند. بیابان جایی است که خطر هر لحظه در آن دیده می شود و باران های فصلی هم امیدواری فیل ها برای زنده ماندن را بالا می برد. این فیل ها از مناطق مختلفی عبور می کنند و سفری تمام عیار در انتظارشان است.

    Athena is a mother who will do everything in her power to protect her herd when they are forced to leave their waterhole. This epic journey, narrated by Chiwetel Ejiofor, takes audiences across the African savannah, and into the heart of an elephant family. A tale of love, loss and coming home.

    رمز فایل: www.downloadha.com