سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی Cities Skylines – Modern City Center برای کامپیوتر


 

  • دانلود بازی Cities Skylines – Modern City Center برای کامپیوتر

    در بازی Cities Skylines با آزادی تمام می توانید مشغول شهرسازی شوید. در ابتدا کمی محدودیت از ناحیه ی شهرداری ها در خصوص محدود کردن منطقه های صنعتی، بازرگانی و مسکونی وجود دارد که این محدویت ها موقتی است. بعد به سرعت آپشن های جدید ظاهر می شوند و شهرها می توانند در نه منطقه ی مختلف تبدیل به کلان شهر ها شوند و در کل منطقه ی اصلی کشیده شوند. هر کدام ار مناطق به طور مجزا می توانند به طور مجزا در حومه ی شهر قرار گیرند و تسهیلات و تجهیزات مستقلی را به خود اختصاص دهند.

    شما می توانید به تنظیمات بازی Cities Skylines بروید و از آن برای ساختن سوپرمارکت ها، جاده ها، کوچه ها، خیابان ها، مدرسه، بیمارستان، درختان، کارخانه ها، دریا، رودخانه ها، پل ها، ساختمان های اداری و مسکونی و یا خانه های ویلایی، پارک ها، باغ وش، انواع حیوانات، انواع ماشین ها و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، کمک بگیرید. ها با به وجود آوردن این موارد، شهرهایتان شکل طبیعی به خود می گیرند و این کار حس خوبی به شما می دهد.

    ساختن و قرار دادن توربین های آبی و بادی نمایی زیبا به شهر شما خواهد داد. با قرار دادن مردم در خیابان ها و دیگر جاهای شهر مثلا در پارک ها و ساختمان ها به طبیعی و واقعی بودن شهرهای ساخته شده توسط شما می افزاید. می توانید اداره ی پلیس را هم در شهرهایتان داشته باشید تا به مشکلات موجود در شهر رسیدگی کند. حالا می توانید صداهای مختلفی را در شهرتان بشنوید.

    Cities Skylines Modern City Center PC-CODEX

    بسته الحاقی جدید Modern City Center اضافه شد

    دانلود-بازی-Cities-Skylines-Content-Creator-Pack-Modern-City-Center

    توضیحات بسته الحاقی مهم Campus:

    این بسته به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در محدوده و شهری که در حال ساخت آن هستند، زمین دانشگاه نیز احداث کنند و تمامی موارد مرتبط با آن را نیز، از جمله ورزش‌های داخل دانشکده‌ای، برعهده بگیرند. استودیو Colossal Order در طول سالیانی که بازی Cities: Skylines منتشر شده، محتوای زیاد و متنوعی برای آن عرضه کرده است. این بازی خاص حالا دارای مواردی همچون بلایای طبیعی، حمل و نقل‌های بزرگ، کنسرت و بسیاری موارد دیگر است که همه و همه در کنار هم به بازیکن این حس را القا می‌کنند که واقعا در حال ساخت و مدیریت یک شهر یا کلان‌شهر است. با بسته‌ی الحاقی Campus نیز دستان شما برای ساخت و کنترل دانشگاه‌ها و هرآن‌چه که در آن‌ها است باز می‌شود.

    در این بسته که معنی لغوی آن نیز «زمین دانشگاه» است، شما سه انتخاب پیش‌روی خود دارید که زمین مدنظر خود را در چه راستایی به‌کار بگیرید. شما می‌توانید در این زمین یک مدرسه، دانشگاه یا کالج هنر بسازید و کنترل و توسعه‌ی آن را برعهده بگیرید. هریک از این بناها نکته‌ها و روند توسعه‌ی خود را در پی دارد و به‌نوعی به توسعه‌ی کلی شهر شما کمک می‌کند. به محض این‌که زمین خود را تبدیل به یکی از سه مکان فوق کردید، می‌توانید ورزش‌های درون مدرسه‌ای یا دانشگاهی را برگزار کنید. در تریلر شاهد رشته‌ی ورزشی فوتبال آمریکایی بودیم که البته شما می‌توانید سراغ ورزش‌های دیگری مانند بسکتبال نیز بروید. شخصی سازی تیم مدرسه یا دانشگاه و هدایت آن‌ها تا رسیدن به مراحل بالایی از مسابقات و رقابت با تیم‌های سایر دانشگاه‌ها نیز از جمله‌ی ویژگی‌های بسته‌ی الحاقی Campus است. یکی دیگر از مواردی که این DLC به بازی Cities: Skylines اضافه می‌کند، موزه است که می‌توانید در زمین دانشگاه خود بسازید و باعث رشد و توسعه‌ی شهر خود شوید.

    ویژگی های نسخه فشرده FitGirl بازی:

    • بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام Cities Skylines Campus-CODEX فشرده سازی شده است.
    • بازی به نسخه v1.12.0-f5 آپدیت شده است. تمامی بسته های الحاقی در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند. محتوای Bonus Content نیز در این نسخه قرار دارد.
    • فایل انتخابی Bonus Content دارای محتوای اضافی شامل پست کارت های دیجیتال، آرت بوک و آلبوم موسیقی متن بازی می باشد.
    • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
    • حجم بازی از 7?9گیگابایت به 4?6گیگابایت کاسته شده است.
    • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما حدود 3 الی 8 خواهد بود.
    • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی 11گیگابایت است.
    • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.

    Cities: Skylines is a modern take on the classic city simulation. The game introduces new game play elements to realize the thrill and hardships of creating and maintaining a real city whilst expanding on some well-established tropes of the city building experience.

    From the makers of the Cities in Motion franchise, the game boasts a fully realized transport system. It also includes the ability to mod the game to suit your play style as a fine counter balance to the layered and challenging simulation. You’re only limited by your imagination, so take control and reach for the sky!

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)

    Processor: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz

    Memory: 4 GB RAM

    Graphics: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz

    DirectX: Version 9.0c

    Storage: 4 GB available space

    سیستم پیشنهادی:

    OS: Microsoft Windows 7/8 (64-bit)

    Processor: Intel Core i5-3470, 3.20GHz or AMD FX-6300, 3.5Ghz

    Memory: 6 GB RAM

    Graphics: nVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)

    DirectX: Version 11

    Storage: 4 GB available space

    1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    3) به نصب بازی بپردازید.

    4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    5) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رمز فایل: www.downloadha.com