سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی Underrail Expedition Core City Factions برای کامپیوتر


 

  • دانلود بازی Underrail Expedition Core City Factions برای کامپیوتر

    Underrail یک بازی کلاسیک قدیمی است که توسط سیستم نقش آفرینی ایزومتریک و نوبت محور ارائه شده است و روی اکتشاف و مبارزه تمرکز دارد. این بازی در آینده ای دور اتفاق می افتد و مربوط به زمانی است که زندگی روی سطح زمین ممکن شد و بقایای انسانی هم در بخشی به نام Underrail مدفون شد. این منطقه یک سیستم گسترده مترو است که به عنوان آخرین پایگاه انسان ها از آن یاد می شود. در این بازی کنترل یکی از این استگاه های مترو را در اختیار خواهید داشت و باید همراه با مبارزات خشونت آمیز جناح های مختلف این ایستگاه ها باشید. دی ال سی این بازی که تحت عنوان Underrail Expedition منتشر شده است، بخش کمپین بازی را با نقشه های جدید آپدیت می کند و دیگر می توانید با بندرهای مختلف ایستگاه های Underrail ارتباط برقرار کنید. مناطق جدید هم باز شده است و آب های زیرزمینی را با گسترش زیادی روبرو کرده است. در میان خرابه های قدیمی و مرموز گذشته، مواردی یافت می شود که نشان از وجود بومیان دشمن دارد.

    Underrail Expedition Core City Factions PC-PLAZA

    آپدیت جدید Core City Factions اضافه شد

    دانلود-بازی-Underrail-Expedition

    چیزهای شگفت انگیزی را در Underrail Expedition تجربه خواهید کرد که خط داستانی ان را گسترش می دهد. نزدیک به 200 منطقه برای اکتشاف شما وجود دارد و اعمال خرابکانه خود را می توانید همراه با وسایلی همچون جت اسکی انجام دهید. سه نوع سلاح جدید هم به بازی اضافه شده است و به شما اجازه می دهد که آیتم های جدید را از طریق خرابکاری و مبارزه بدست آورید. امتیازات شما در این سری ذخیره خواهد شد و وقتی که به لول 15 رسیدید، می توانید از بین مهارت های ویژه خود انتخاب کرده و به مبارزه اعزام شوید. ربات های دیوانه وار بازی سبک های جدیدی را ایجاد می کند که می توانید آنها را تجربه کنید. این موجودات وحشی رحم ندارند و باید با سلاح های جدید خود به سراغ آنها بروید. قطعات وسیعی را برای وسیله نقلیه خود خریداری کنید و سعی کنید که آنها را ارتقا دهید.

    This DLC expands the base campaign with many new waterway maps that connect various harbors of the Underrail as well as adds huge new region called the Black Sea, a massive underground body of water. Take a break from the usual metro-crawling to take a boat to this infamous place. There, among the old and mysterious ruins of an age long past, you’ll face the vicious fauna, hostile natives, cunning pirates, and something far more sinister than all of those.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows XP SP3

    Processor: 1.6GHz

    Graphics: GPU that supports shader model 2.0

    DirectX: Version 9.0c

    Storage: 10 GB available space

    رمز فایل: www.downloadha.com